Bally event, Spring RTW/Resort 2013

As I promised I would like to share few snap shots I did on Friday (when attending the event together with Macs) regarding to the new collection of Bally for the Spring and Resort 2013.
The Swiss luxury-goods maker came up with simple shift dresses made from high quality fabrics like a silk combined with leather, snake-skin scrollwork at the neckline and another sleeveless dresses/frocks with knit overlay in cage-like design, which was my favourite btw. I simply adore the silk and leather combination, it is exactly what I find appealing at least to me.
It was everything some how about light and airy especially the leather jackets, coats and hot pants in best leather soft quality not mentioning the silk organza dresses and perforated leather purses.

 

Bally Spring 2013, RTW

Bally Spring 2013, RTW, details, snakeskin cage-like design overlay

Bally Spring 2013, RTW, left silk dress with snake-skin neck line

P1080053-3

Bally silk dress, detail of the snake-skin neckline

Bally Spring 2013, RTW, details, silk dresses with cage-like design overlay

Bally Resort 2013, leather coat

Bally Resort 2013, leather jacket with hot pants

 

Advertisements

2 thoughts on “Bally event, Spring RTW/Resort 2013

  1. Wirklich tolle Bilder vom Event!!! Das orange Kleid gefällt mir besonders gut! Irgendwie zieht mich orange im Moment an… 🙂
    Vielen Dank auch für Deine Antwort. Komolka kenne ich. Ich mir gedacht, dass man da tolle Stoffe bekommt! Wenn ich Mal nach Wien komme, muss ich da unbedingt reinschauen! 🙂
    Ansonsten gucke ich auch immer auf Reisen herum. Ich finde es aber schwierig, online Stoffe auszuwählen. Ich bestelle zwar auch viel online, aber manchmal war ich auch schon enttäuscht oder habe mich geärgert…
    Doch, wirklich, Deine Fotos finde ich total klasse und ich schaue auf Deinem Blog immer gern vorbei. Du trägst oft sehr schöne Farbkombinationen. Deine lila Hose ist auch absolut klasse, ich mag diese Farbe sehr gerne! 🙂
    Liebe Grüße,
    Teal

    • Ahhhhhhh…..:-)Danke! Ich habe die Fotos mit Lumix gemacht und dann bisschen bearbeitet..-) Bin nicht mit der Qualität extra zufrieden:-(, aber ich lerne mit der kleine Kamera umgehen und es freut mich doppelt, dass es dir gefällt! Natürlich Profi würden lamentieren, was die Qualität angeht, aber…

      Antwort
      Gern geschehen. Ich wollte schon früher antworten, aber ich war 2 Tage unterwegs, hatte keine Zeit usw.:-(

      Nach Wien kommen um Komolka zu besuchen
      Das musst Du unbedingt machen! Ich begleite Dich gerne…:-)

      On line bestellen
      It is”tricky”! Du musst genau wissen (Seide oder Wolle Beschreibung ist sehr wenig), was ist das für einen Stoff oder sich Muster schicken lassen.

      Farben
      Ich strahle gerne, weil ich ziemlich blass bin und ein bisschen für Aufregung sorgen ist auch ganz lustig..-) Natürlich ich bin nicht immer in Farbelaune und trage sehr oft schwarz mit schwarz, aber Farben generell viel mehr Freude machen.
      Lg
      Suzi

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s